bungeeeeeee - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu bungeeeeeee - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu

bungeeeeeee

Blijf op de hoogte en volg Aglaia

29 Juli 2013 | Nepal, Kathmandu

Zaterdag zijn we om 4:45 opgestaan om naar the last resort te gaan. Helaas was er onderweg een staking waardoor we 3 uur vertraging hadden en moesten kiezen tussen bungee en canyoning.
Boven aan de brug was het toch wel erg eng en vooral toen ik op het platform stond werd ik bang. Die 160 meter sprong zag er toch wel eng uit! Toch ben ik gesprongen en die 9 seconden vrije val was super vet. Na de vrije val ging het over in een swing. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb en de hoogste bungee van azie heb overwonnen!
Bij de resort hebben we het voor elkaar gekregen dat we gratis konden overnachten om de volgende dag te gaan canyoningen.
In het resort maakten we gebruik van de sauna en speelden we wat spelletjes voor we gingen slapen.
De volgende ochtend gingen we dan toch echt canyoningen. We werden bij 2 chinezen ingedeeld die geen engels spraken dus het infopraatje duurde nogal lang. Daarna kregen we een pak aan.. Behoorlijk lastig om een wetsuit aan te krijgen...
Het canyoningen was super vet. Abseilen van 7 watervallen van 10-45 meter en glijden van een natuurlijke wildwaterbaan. 1 keer gleed ik uit en hing ik alleen nog aan een touw die ik zelf moest vasthousen. Het was super lastig om op te staan want het was super glad en heel steil. Uiteindelijk toch gelukt.
Annemyn had 3 bloedzuigers. Ik word toch wel goed in bloedzuigers eraf halen nu!

Vandaag werden annemyn en ik geplaatst op de radiologie. We hebben super veel geleerd over echo's en het was heel interessant.

Smiddags gingen we onze broeken ophalen die we hadden laten maken en heb ik stof uitgezocht om een sari op maat te laten maken. Ik ben heel benieuwd hoe die eruit gaat zien maar ik ben al super blij met de broeken!

  • 29 Juli 2013 - 14:38

    Gretha Swaans :

    Erg leuk om zo jou reis ervaringen mee te lezen.
    Erg stoer ook om te zien dat je durfde te bungeeen en te canyoningen.
    Het is een hele ervaring die je mee maakt op je stage en je reis in Azië.
    Groetjes ook van Chris en geniet er verder van Xx

  • 29 Juli 2013 - 17:53

    Silvia:

    Kind, wat vind ik je stoer. Ik ben benieuwd wat de plannen voor komend weekend zijn.

  • 29 Juli 2013 - 22:29

    Opa En Oma:

    Meissie van ons,
    Je bent een kei dat je al dat soort dingen uit probeert. Op Fase Boek hebben we je in je sarong gezien. Wij wilde wel reageren maar dat lukte mij niet. Je ziet er uit als een prinses zoals ik vroeger ook al tegen je zei.

    Liefs Oma en Opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Aglaia

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7339

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Maleisië

13 Juli 2013 - 01 September 2013

Azië

Landen bezocht: