laatste dagen - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Blijf op de hoogte en volg Aglaia

31 Augustus 2013 | Sri Lanka, Negombo

Dinsdag zijn we naar een boeddhistische tempel geweest waar ze de tand van buddha schijnen te hebben... Al is ie wel eerst verbrand maar volgens de monniken was dat een nepperd en is dit de echte...
Ook zijn we naar een national museum geweest en naar de royal palace gardens. 's avonds ben ik naar de dokter geweest: 3 euro en 50 pillen later kwam ik weer naar buiten en bracht een medewerker van het hotel ons naar een leuk lokaal restaurantje waar we voor 4 euro met zijn tweeën ons helemaal vol hebben gegeten: je moet maar net het goede restaurantje vinden maar dan krijg je hier ook goed eten voor weinig geld. De service in het hotel is fantastisch. De mensen zijn heel vriendelijk en zorgen goed voor ons.
Woensdag zijn we naar de botanische tuinen geweest: wat was dat mooi!
Donderdag vertrokken we met de bus naar negombo: onze laatste stop voor we weer naar nederland gaan. We hebben lekker genoten van het zwembad bij het hotel.
Vrijdag zijn we naar colombo gegaan om mijn galajurk en Jeffrey zijn pak op te halen. Helaas moesten ze allebei nog vermaakt worden waardoor we de hele dag in Colombo zijn geweest maar ik ben er super blij mee!
Vandaag is voor mij de laatste dag. Helaas krijg ik precies vandaag last van mijn buik maar na bijna 2 maanden Azië was het te verwachten dat dat een keer zou komen. O ja en sinds gisteren ben ik ook aan het vervelend dus daar gaat mn lekkere bruine kleurtje. Gelukkig is wit zijn hier juist mooi :) Nu nog even genieten van het lekkere weer in sri lanka en vanavond dan inpakken om vannacht om 4:30 in het vliegtuig te zitten!

  • 31 Augustus 2013 - 14:12

    Silvia:

    ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad, maar ook dat je weer naar huis komt. Tot morgen, kind.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Aglaia

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 7339

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Maleisië

13 Juli 2013 - 01 September 2013

Azië

Landen bezocht: