bergen - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu bergen - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu

bergen

Blijf op de hoogte en volg Aglaia

26 Augustus 2013 | Sri Lanka, Kandy

Zondag: Na een hoop onderhandelen hebben we een taxi naar Ella genomen. Daar verbleven we een nachtje in een klein hotel en hebben we een theeplantage bezocht en zijn we naar little adams peak geweest: een eind naar boven lopen maar het was het prachtige uitzicht helemaal waard! We hebben chapati's gegeten in een leuk restaurantje en zijn op tijd gaan slapen om de volgende dag een taxi naar Kandy te nemen. Onderweg zijn we gestopt bij een theefabriek waar een vrouw ons alles heeft uitgelegd over het maken van thee. Daar komt toch meer bij kijken dan je denkt! Daarna kregen we zelfs nog een kopje thee. Ook zagen we mooie watervallen onderweg. In Kandy hebben we vandaag vooral geshopt aangezien we pas laat waren aangekomen en de toeristische plekken vroeg dicht gaan dus die gaan we morgen bezichtigen! Na een tijdje word je wel moe van al het onderhandelen en weglopen constant maar we zijn allebei goed geslaagd!