aankomst in Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu aankomst in Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Aglaia Hage - WaarBenJij.nu

aankomst in Maleisië

Door: aglaia

Blijf op de hoogte en volg Aglaia

18 September 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na een heerlijke vlucht van Rotterdam naar Istanbul met 3 plaatsen voor mezelf en 5 uur overbruggen op Istanbul mocht ik eindelijk het vliegtuig in. En daar was ik super blij mee want dat betekende dat ik nog maar 10.5 uur verwijderd was van Maleisië. Daar aangekomen zag ik dat ik met een metro moest reizen om naar de immigratie en mn bagage te komen, wat toch net even wat anders is dan op Rotterdam Airport. Een pinautomaat zoeken waarop mijn pinpas werkr is een uitdaging die ik nog steeds niet overwonnen heb, dus uiteindelijk maar wat euros ingewisseld. Vanaf het vliegveld met een trein richting de stad gegaan en een taxi gedeeld met een Schots/Australisch koppel omdat ik zo moe was dat ik echt niet meer wilde lopen of zoeken naar een bus.
In chinatown ben ik het eerste hostel binnen gelopen wat ik zag en deze was ook nog eens schoon en goedkoop dus heb ik daar een bed geboekt.
Toen was het al etenstijd en ben ik met een meisje uit Tsjechie en een jongen uit Polen gaan eten. Onder het mom van try before you die besloot ik voor kikker te gaan wat eigenlijk echt super lekker is. Als toetje hadden we heerlijke soorten fruit waar ik allemaal nog nooit van had gehoord gehaald.
Terug in het hostel nog gezellig wat gedronken met een groepje uit Frankrijk en toen gaan slapen na een vermoeiende reis.
Vanmorgen werd ik dan ook laat wakker waarna ik naar een Hindu tempel ben geweest en een chinese tempel.
Dat was het avontuur tot zo ver! Nu nog beslissen wat ik vanmiddag ga doen :)

  • 18 September 2014 - 13:29

    Silvia:

    In een dag al zo veel gezien, gedaan en ervaren. En een hoop mensen ontmoet.
    Ik zie al uit naar je volgende ervaringen.
    Veel plezier.
    Mama

  • 18 September 2014 - 14:02

    Opa En Oma:

    Mooi reisverslag bemerk dat je snel contact maakt met andere vakantiegangers veel plezier.

    Opa en Oma

  • 18 September 2014 - 16:37

    Martien Hage:

    Geniet er maar van, zie je verslagen met belangstelling tegemoet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Aglaia

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 7313

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 10 Oktober 2014

Maleisië

13 Juli 2013 - 01 September 2013

Azië

Landen bezocht: